pühapäev, 17. august 2014

Esimesed päevad päris kodus

Hola!

Midagi uut ja huvitavat ei ole vahepeal toimunud. Neljapäeval kolisime viimased asjad uude majja Pueblas ja ka ööbisime seal. Õhtul käisime kuskil restos, kus oli rootsi laud ja mu hostid valetasid kelneritele, et mul on sünnipäev. Tuldi lauldi ja sain kooki, mida ma enam süüa ei jaksanud. Nägin ühte sugulast ka, ainuke kelle nimi meeles on (Fernando) ja ta oskas mega hästi inglise keelt. Üks sugulane oli veel aga ma ei mäleta ta nime enam. Nalja sai igatahes palju, põhiliselt siiski ikka minu ja minu keele mitte viskamise pärast.
Reedel toimus absoluutselt mitte midagi, sest tõusin mingi üheksa aeg, sõin, käisin pesus, käisime ostsime ema ja õega süüa ja muid vajalikke asju vennale Pueblasse, ning pool üks hakkasime Lagunase poole sõitma. Sõit kestis kergelt kümme tundi, alguses ei olnud midagi viga sest esimesed umbes neli tundi ma magasin aga edasi läks aeg kohutavalt aeglaselt. Selle aja jooksul oli kaks peatust, esimene tankimiseks ja vetsus käimiseks ning teine oli söögipaus. Õhtul asju lahti pakkides avastasin, et mul on mega vähe pluuse ja mega palju teksaseid. Tahaks ka ära mainida paar asja mida panin selle sõidu juures ja liikluses vahepeal tähele.

*Mu host isa sõidab 70ne alas 60ga ja 110ne alas 130ga

*Siin on täiesti tavaline, et kui sul on mingi mega sügav org kõrval, siis ei ole teepiirdeid

*Sa saad 40 liitrit bensiini 30 euroga

*Turvavöödele väga tähelepanu ei pöörata

*Normaalne on teha kahe reaalsusest teest kolmene ja kui kolm kõrvuti ei mahu siis sõidad lihtsalt keset teed.

*Valgusfoore nägin ainult Pueblas

*Autosse topitakse nii palju inimesi kui vähegi mahub

Täna, laupäeval, läksime mingile ristimisele?? väga aru ei saanud, mis see oli, peale seda läksime ema poolsete vanavanemate juurde ja siis selle poisi juurde kelle pärast kirikus käisime. Sealt tulime suht ruttu ära, sest isa sai kurva ning tõsise kõne. Läksime haiglasse, mina läksin õega uuesti vanavanemate juurde, nad elavad haiglast üle tee. Sain seal onult teada, et nende ülemus oli õnnetuse tagajärjel surma saanud. Pool linna nuttis, sest pool linna töötab seal. Tegemist oli siis Lagunase tsemenditehase ülemuse/direktoriga. Lisaks sain ainult adapteri ja ei pea isalt laadijat küsima enam koguaeg. Jah emme, mul on ikkagi vaja seda, sest arvutijuhe ei mahu sinna. Ema tõi meid õega mingi aeg koju. Käisime jalutamas, kuigi oleks tahtnud rohkem jalutada ja linna avastada. Aga homme pidime jälle minema. Esmaspäeval lähen lõpuks kooli ja saan sõpru, kolm juba on, ehk käime kõikide VÕPidega samas koolis kui õigesti aru sain.

Karmel

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar