reede, 22. august 2014

Esimene koolipäev ja teine ja kolmas ja....

Kõigile teadmiseks, iis ma käin koolis nüüd. Kõige hullem on see, et pean 5.45 ärkama, sest kool hakkab kell seitse. Tegelt on mul kooli kõigest natuke alla kahe kilomeetri aga hommikune dušš võtab aega ja ma hakkan pool seitse minema juba, sest ema viib kooli.

Esmaspäeval, esimesel koolipäeval jäin kohe hiljaks, jõudsime kooli läksime dire juurde. Ema rääkis seal natuke midagi. Edasi läksin ma oma klassi juurde, seisin ukse peal, kõik vaatasid imelikult. Tutvustama ma ennast ei pidanud sest dire tegi seda ise. Poisid kutsusid kohe enda kõrvale istuma, aga nad pidid kurvastama, sest õpetaja saatis mujale. Kõik võtsid kohe omaks, pole vist elu sees ka nii palju komplimente saanud kui ühe päeva jooksul. Väga inglise keelt ei räägita aga saime hakkama. Olen leidunud kaks inimest kes räägivad inglise keelt, üks käib vist paralleelid ja teise kohta ei tea midagi.
Seoses selle teisega, siis me rääkisime ühe õpetajaga kõrval klassist ja terve see klass kus see poiss käib tuli ukse ja akende peale, et mind näha.
Muidugi pandi mind kohe mingi kolme poisiga paari, mis on siin suht tavaline, üks nendest oli vahetusõpilane Austriast.
Teisipäeval olin sama huvitav koolis, väga midagi ei teinud. Meil igapäev inglise keel, mis on mu lemmik tund hetkel, pidin lugema ühe lause ja peale seda pidi klassivend lugema, mille üle kõik naersid, sest nad loevad umbes sama hästi kui meil esimeses klassis eesti keeles loetakse. Peale kooli saatsid paar klassikaaslast mind koju ära.
Kolmapäeval läksin kooli ja tuli välja, et esimest kahte tundi ei olnud, sest õpetajaid ei olnud, mängisime siis võrku. Sain kolm korda palliga, sama inimese käest, ühe korra läks näost nii mööda, et läks vastu suud. Vahepeal jälle tundi ei olnud, mängisime võrku jälle ja istusime niisama. Õpetasin neile eesti keelt, neile pakkus väga nalja sõna puu. Kuna ma ütlesin üks päev üle klassi sh*t, siis nad tahtsid seda ka teada. Ise õppisin ka paar sõna.
Peale kooli läksime kuskile teise kooli, mingeid õe asju ajama, ma ei saa siiani aru miks ma pidin kaasama minema ja ei võinud Lagunasesse minna klassikaaslastega.
Täna neljapäeval käisin jälle koolis, klassiõed tahavad kooli üle lasta koguaeg aga mina eeskujulik inimene ei riku reegleid ja tean, et ma ei tohi koolist puududa, muidu jääb mu vahetusaasta lühikeseks. Väga ei teinud midagi, esimest korda toimusid kõik tunnid.
Peale kooli tulin koju, sain loa minna homme Lagunasesse. Õhtul käisime õega Lagunases, tema sõpradega kohtumas. Käisime staadionil, see staadion MEGA suur, seal jalkaväljakud, kossu-, võrgu-, pesa- ja kõik muud väljakud veel, nägin klassivenda ka seal. Oleme kolm õhtut käinud selle mehe pere juures, kes surma sai ja rohkem ei toimugi midagi.

Kes ei tea siis siin selline koolisüsteem, et õpilased kõik ühes klassis ja õpetajad vahetuvad. Meil on kõik tunnid 60 minutit ja peale teist tundi pikem paus, et süüa.
Aa ja mul käib klassis üks poiss, kes näeb välja täpselt nagu Karl Martin Milliste ja koolis käib üks pisike breketitega Sigrit.

Karmel.

1 kommentaar:

  1. http://new-zealand-maria.blogspot.com/

    http://liisa-ameerikas.blogspot.com/

    Lihtsalt väike sõbralik soovitus. Loe neid blogisi ja kui suudad omandada nende kirjutamis viisi, oleks su blogi palju toredam lugeda ja ka huvitavam. Sest hetkel tundub nagu 12aastane laps mõtles et kirjutaks midagi ja siis tuli suhteliselt mitte huvitav tekst kokku.
    Aga ole tubli seal kaugel, loodanet see saab olema su elu parim kobemus :)

    VastaKustuta