esmaspäev, 4. august 2014

ELO

27.-29. juuni toimus kauaoodatud ELO ehk eelorientatsioon Väike-Maarja õppekeskuses. Kolm päeva täis naermist, õppimist ja muidugi ka sööki. Hommikud algasid hommikuvõimlemisega, millele järgnes kohe söök. Edasi olid workshopid, peale seda jääle söök ja niiedasi. Õhtud olid meil täis erinevaid mänge. Teisel päeval lükati isegi meie öörahu aeg edasi.
Ma väga ei mäletagi enam üksikasju, sest see toimus juba kuuaega tagasi ja mul ei olnud aega ennem kirjutada aga rohkem võib lugeda teiste VÕPide blogist, mille võib leida minu blogi paremast servast.

Meie kolm päeva täis tegevusi

Inimeste esmamulje minust
Meie imeline lend

Mu ellujäämisõpik ei tahtnud kuidagi elada ja kukkus alla igaltpoolt.
Kõige imelikum mäng mida ma mänginud olen
Üks kokkuvõttev video ka nendest päevadest

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar