teisipäev, 12. august 2014

Esimene nädal

Esimesed kolm päeva olid meil arrival camp, mille kohta juba ka kirjutasin. Laupäeval jõudsin mina oma pere juurde, mille kohta võis ka lugeda juba.
Laupäeva õhtul läksime Puebla kesklinna,  juba teel sinna hakkas sadama, vahepeal oli vihma nii palju, et ei näinud isegi enda ette. Käisime ühes kohviku või restorani moodi asjas kohvi joomas ja siis läksime edasi pizzarestorani, kus saime peretuttavatega kokku. Koju jõudsime hilja.
Pühapäeval käisime korra uues majas, viisime paar asja sinna. Peale seda saime jälle samade tuttavatega kokku ning läksime mingile laadale või festivalile, kui ma õigesti aru sain siis see oli rohelise paprika festival. Seal käisime veel mingi templi juures, millest räägiti ka, mina lihtsalt tegin tarka nägu see aeg. Sain tähelepanu keskpunktis ka olla, sest mu host ema küsis, et kas see mees inglise keeles ei tahaks rääkida, sest ma ei saa aru. Ja siis kõik vaatasid minu poole ja küsisid, et kust ma pärit olen. Üks mees isegi teadis, kus eesti on. Nägin kuidas tantsiti Oaxaca muusika järgi. Host isa küsis koguaeg, et kas ma õlut ei taha, kuid jäin endale kindlaks ja ei tahtnud.
Esmaspäeval kolisime ka, külmkapp ja pesumasin toodi. Vesi pandi tööle, elektrimehed käisid. Õhtul käisime ema ja õega shoppamas, ostsin omale koolikoti ja kulmupliiatsi. Emme kui sa leiad üles mu kulmupliiatsi siis ma olen väga tänulik kui tulevikus saada koos muu kraamiga. Väga rohkem midagi osta ei raatsinud, sest hinnad riietel ja asjadel suht samad mis eestis. Samas, kes mind teab siis ma käin shoppamas nii et teised shoppavad ja mina istun. Host ema on hull shoppaja, ostaks vist poe tühjaks kui saaks.
Teisipäeval kolisime veel. Toodi söögilaud, toolid, paar kappi ja voodi. Venna asjad viisime ka uude majja. Päeval käisime jälle shoppamas, oleksin peaaegu juba kaks pluusi ostnud aga jätsin ikka ostmata. Ostsin nende asemel hoopis teised kaks pluusi ja küüneviili. Peale seda sõime esimest korda uues kodus ja tulime tagasi vanasse.
Käisime perega just tsirkuses!!! That was soooo coool!! Ma armastan tsirkust! Viimati käisin 12 aastat tagasi. Üks vend oleks peaaegu alla kukkunud kui üritas köie peal kõndides hüppenööriga hüpata ja tal ei olnud julgestusköisi ega võrku all. See oli nii jube, viimasel hetkel sai köiest kinni. Vahepeal feilisid ka ehk kui tiigrid pidid läbi põleva rõnga hüppama siis see rõngas ei läinud põlema, sest gaas oli otsas. Lõpus sõitsid pisikesed poisid krossikatega kerakujulises puuris kahekesi ja pärast sõitsid neli suuremat poissi ka. Käisid päris üleval ära ja tegid igast erinevaid asju, ma ei oska kirjeldada. Kui korraliku video leian siis panen üles.
Väga midagi rohkem toiminud ei ole, sain vahepeal teada, et pesitseme hetkel nelja vulkaani keskel. Paar uut sõna ja väljendit olen ka õppinud. ÄRGE MURETSEGE MA EI OLE PILTE ÄRA UNUSTANUD, LIHTSALT MUL ARVUTI AKU TÜHI JA MA EI SAA NEID ÜLES LAADIDA!

4 kommentaari:

  1. Kas uus kodu on see, kus nüüd hakkad elama? Kus see pere siis varem elas kui nad praegu kolivad?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Sellega selline lugu, et neil on üks maja Lagunases, mis on ühes osariigis ja kaks maja Pueblas, mis on teises osariigis. Hetkel oleme Pueblas, sest uues majas on vaja teha remonti natuke (alles ostsid selle) aga reedel lähme Lagunasesse kus ma hakkan koolis käima

      Kustuta
  2. Kulmupede :* ikka sain naerda ka :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kusjuures see tegelt silmapliiats aga elab üle. Btw joon cappuccinot ja mõtlen, et tööl oli tore aeg

      Kustuta