pühapäev, 10. august 2014

Arrival camp ja kohtumine perega

Kolm päeva arrival campi on nüüd möödas. Kolm päeva täis palju tegemisi ja sööki. Räägiti põhiliselt sama mida ELO'l. Õppisime natuke ka hispaania keelt, millest palju meelde ei jäänud. Inimesed olid kõik väga ägedad. Enamus läksid täna koos Mexico city'sse, et sealt edasi minna kas lennuki või bussi peale ja kohtuda varsti juba oma perega. Mõnele tuli pere juba hotelli vastu.
Mina aga erinevalt teistest, kes lähevad Lagunasesse, sõidan hetkel bussiga Pueblasse, et oma perega seal kohtuda.

Nüüd ma siis olen siin oma uues peres. Bussijaama tulid vastu ainult isa ja vend. Edasi tulime taksoga venna koju, ta elab Pueblasse, sest läheb siin ülikooli. Pueblasse oleme nädal aega. Mis te arvate mida ma esimese asjana oma uues peres sõin... RIISI JA KANA!! Jah ma sõin riisi ja seal oli mais ka sees!(ma ei söö maisi ka)
Veidi harjumatu on olla toas välisjalanõudes aga eks harjub kõigega.
Hetkel tundub pere tore, ema ja õde inglise keelt ei räägi aga isa ja vend tõlgivad ja natuke saan aru ka. Õppisin uue sõna ka pollo - kana.

4 kommentaari:

  1. Kamme varsti on riis su lemmiktoit. :-D

    VastaKustuta
  2. Hästi Keidi :D Kamme saada siis pilte ka jne :*

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Saadan saadan, kui adapterit saan, sest arvuti aku on tühi

      Kustuta
  3. Tere, meil on moodustavateeesti keele klubi Mexico City. Hetkel on meil 6 liiget ja uurime isekeelt. Me nägime juhuslikult oma blogis. Otsime eestlaste liituda ka meie klubi ja teha kultuurivahetus . See onlink meie grupi puhul teie või teised eestlased elavad Mehhiko huvitatud liituma , saate seda kontrollida . Jagame muusikat, filme, raamatuid ja kogu info Eestis:https://www.facebook.com/groups/idioma.estonio/?fref=ts

    Hope we can practice all estonian and spanish and that our club can grow as time passes by.
    Thanks in advance.

    VastaKustuta