teisipäev, 18. november 2014

Pikk nädalavahetus. Ja HIDALGO!!!!

Ma ei mäleta enam mis päevaga ma pooleli jäin. Aga ega nädal midagi erilist ise eiolnud. Nimelt oli meil koolist pikk nädalavahetus ehk neljapäevast esmaspäevani. Kolmapäeval käisin koolis, toimus ainult üks tund ja ülejäänud päeva passisin niisama koolis, sest väravast ei lasta ennem välja kui tunnid läbi on ehk kell kaks või siis ainult loaga.

Neljapäeval kooli ei olnud nagu juba mainisin ka. Midagi erilist ma ka sellelpäeval ei teinud, istusin päev läbi kodus lihtsalt.

Reedel ka ei olnud kooli. Käisin Raamatukogus, leppisime Perlaga kokku, et kell kümme oleme seal. Kumbki ennem pool ühtteist ei jõudnud. Täiesti tavaline aeg. Perla laenas mu arvutit, et kodutööd teha ning mina vaatasin koos Rolaga filmi, ta arvutist. Hiljem aitasin Rola klassivendadel inglise keelt teha. Veetsime terve päeva raamatukogus, mingi 6 tundi. Lõpuks tuli see kaua oodatud õhtu kätte, ehk läksime Hidalgosse. Clemens tuli ka meiega kaasa.

HIDALGO. Läksime sinna reede õhtul ja tagasi jõudsime esmaspäeva vara hommikul. Linnast kui nii ei oska midagi erilist rääkida. Täpselt nagu Lagunas aga palju suurem. Kui minu linnas on pood nimega Centro Comercial, kool nimega CECA(Seka) ja tsememendi tehas, siis seal olid need kõik kaks korda suuremad. Peale tehase, mis oli sama suur ma arvan. Kliima oli ka erinev natuke. Seal on ööd palju külmemad kui minu linnas. Sõit sinna kestis 15 tundi. Ma ei saanud jälle magada bussis. Tõusin koguaeg üles.

Jõudsime sinna laupäeva hommikul umbes kella üheksa aeg. Sõime ja läksime mu onu juurde. Käisime pesus, vahetasime riided, tegime soengud ja oligi aeg minna. Kõigepealt läksime jälle sööma ja siis käisime mööda linna ringi, ma ei oska seda väga seletada. Pidime hoidma mingeid linte, mingil lipul. Käisime kirikus. Ning käisime uuesti mööda linna ringi. Läksime „koju“, ehk onu juurde. Meil oli umbes kaks tundi aega. Üritasime magada Clemensiga tund aega aga minul see välja ei tulnud. Siis oli aeg jälle peoriided selga panna ja peole minna. Pidu oli väga äge, sai palju tantsitud, nii traditsioonilisi tantse kui ka tänapäevaseid. Sain ühe uue tutvuse ka juurde. Läksime onu juurde umbes pool kolm öösel.

Pühapäeval oli jälle varajane äratus. Käisime pesus, sõime. Ning siis oli meil natuke vaba aega. Läksime ema, õe, Clemensi ja ühe sugulasega külla/linna nimega Tula. Seal on arheoloogilised ehitised. Väga äge oli. Ostsime ka kohalike asju seal. Läksime umbes kaheaeg tagasi. Vahetasime jälle riided, ning läksime jälle peole. Noored olid kõik mega väsinud ja istusid enamasti seekord. Käisime sealset Centro Comercial’i avastamas, ehk ostsime mega palju kommi kokku. Hakkasime umbes kaheksa aeg bussiga sõitma jälle. Seekord läks sõit palju kiiremini, umbes kümme tundi. Ning Lagunases olime tagasi esmaspäeva hommikul kell kuus umebs.

Esmaspäev. Mõtlesin, et saan magada terve päeva, aga ei kus sa sellega. Muidugi oli vaja ju kaotatud perepäev järgi teha. Ehk läksime Juchitani ja peale seda Matiasesse.

Hetkel istun jälle inglise keele tunnis. See on vist kõige parem koht blogi kirjutamiseks, sest ma nagunii ei tee midagi muud. 

Musid-kallid

Karmel

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar