esmaspäev, 8. detsember 2014

Mixed emotions

Hei!
Istun hetkel koolis, peale minu on minu klassist veel kaks inimest koolis. Sain täna teada, et pidime tulema kella 11ks kooli. Korralikud 4 tundi istumist. Ja kuna mul kodus ei ole mitte mingit tahtmist blogi kirjutada, sest aega ei ole ja kui on siis tahaks lihtsalt olla ja mitte millelegi mõelda.
Mul on hetkel seoses kõigega nii palju erinevaid tundeid, et ma isegi ei tea enam mis tunded mul on.

Õnnelik -  Jah ma olen mega õnnelik, sest meie kolm kuud plaanimist saab teoks ja eile käisid Conchise vanemad mu vanemate käest luba küsimas, et ma võiksin minna nendega viieks päevaks randa detsembris. Täna küsime YFUlt ka. Aga see ei tohiks probleem olla, sest Clemens tuleb ka ja ta sai loa. Muidugi olen ma õnnelik, et mul on nii suurepärased vanemad ja vanavanemad, kes aitasid mind siia ja eriti emme, kes käis peale koguaeg, et ma pean tööle minema ja ise ka maksma oma aastat.

Viha – Ma olen vihane oma kooli peale. Miks? Sest meil on hetkel eksamid ja järgmine nädal on viimane nädal ning siis hakkab vaheaeg. Meil jääb mega palju tunde ära, sest kõik läbi ja hinded väljas. Ning me ei tee tundides mitte midagi. Ma ei teadnud, et meil üks päev tund oli, sest meil oli enne seda eksam ja mina eksameid ei tee. Ning kool kutsus kohe mu vanemad kooli. Lisaks sellele ei saa ma aru miks on koolil probleem mu juustega. Need on minu juuksed. Nimelt üritan ma oma juukseid blondiks saada aga no punase peale see kohe üldse ei taha hakkata. Ja juuksur ütles, et ei ma ei värvi juukseid blondiks praegu. Enne uue semestri algust värvib.

Kuri – Ma olen kuri, sest see olen mina ja ma olen koguaeg kuri ja siia alla käib õel ka. Ja ega mu õde ka siia kaasa ei aita. Nagu ma varem olen kirjutanud, siis tal ei ole kõik korras. Kõik mu sõbrad, kes teavad mu õde, arvavad, et tal mentaalne puue. Isegi mu pere kauaaegne tuttav ja nõbu.

Ma ei oska rohkem midagi kirjutada. Olen endiselt elus, kuigi teisipäeval oli küll tunne, et ma saan surma, sest me läksime emaga Matiasesse ja noh ta sõitis teelt välja ja siin on igalpool kohe mägi. Aga õnneks olid äärekivid natuke kõrgemad ja emal kiire reageerimis võime.

**********************************

Ma kirjutasin tegelt selle postituse valmis juba kaks nädalat tagasi aga noh laisk nagu ma olen ei ole ma seda ülespannud. Nüüdseks on mul juba teist nädalat vaheaeg, mis kestab kaks kuud. Vahepeal on palju juhtunud minu jaoks aga kirja ei ole midagi panna, sest kõik nii väiksed asjad. 

Hetkel olen rõõmsam kui enne sest mu soomlasest õde Meri tuli külla meile. Klapime mega palju paremini kui me klapime mu õega. Meri oli vahetusõpilane mu Mehhiko peres eelmine aasta. Sain teada, et ta ei salli samamoodi mu õde nagu mina. Eile oli ikka tipude tipp mis ta korraldas. Ta on mega kade, et Meri tuli siia. Ja noh muidugi sai Meri eile rohkelt tähelepanu, sest kõik tahtsid teada kuidas tal läinud on. Õde reaalselt loopis asju. Tal käivad tujud ühest kümneni skaalal viie minuti jooksul.

Varsti ehk teie homme peaks tulema ka teine postitus sest laupäeval sai täis neli kuud ja on natuke millestki muust ka rääkida. Seni küsige aga küsimusi millele vastan järgmises postituses. 

http://ask.fm/kkamme

Musid-kallid

Karmel

1 kommentaar: