kolmapäev, 10. september 2014

Virgen de la Navidad

Unustasin eile kirjutada ühest festivalist Juchitanis, selle nimi oli siis Virgen de la Navidad kui ma sain õigesti aru, otsetõlkes peaks see tähendama midagi jõulude neitsi sarnast.
Seal oli nii palju ilusaid inimesi ja ilusaid riideid, et jõua ära oodata millal ise saan ka neid riideid kanda ja osaleda sellistel üritustel.

Seal olid hobused ja mingid loomad, keda ma ei suutnud kuskile kategooriasse panna, ehk ma ei tea mis loomad need suured ja jubedad olid. Üks hobune läks natuke hulluks seal ja ta viidi minema ei saanudki osaleda. Muidugi olid seal inimesed, palju veoautosid kus istusid nais soost isikud taga nende asjade peal mille nimi mulle meelde ei tule ja nad loopisid igast majapidamis asju rahva sekka. Kõik oli üldse mega tore.

Koolist ka natuke, praegu on meil koolis eksamite nädal. Meil kontrolltöid ei ole, nende asemel on eksamid. Minu jaoks on need eksamid rohkem nagu kontrolltööd, sest neil on aega üks kooli tund teha seda ja see toimub keset päeva. Täna oli meil Füüsika eksam. Õpetaja Nacho tuli klassi ja saatis mind klassist välja sest ma ei pea eksameid tegema. Ainult inglise keele teen sest see easy ja ma saan sellest aru.

Natuke ka ilmast. Ilm on siin nimelt suht halvaks kiskunud viimasel nädalal, pidevalt sajab vihma. Ja kui siin sajab siis ikka korralikult, tavaliselt ei ole mingit väikest tibutamist ka hakkab ikka korraliklut sadama, mõnikord on hoiatuseks see et sa näed kuidas välku lööb ehk öösel võib vihma tulla aga ei pruugi. Vahest on isegi nii jahe päev läbi, et saab vabalt pusaga ringi käia. Üldiselt on siin hetkel selline ilm nagu on eesti sügis. Öösel väga enam lahtise aknaga ei maga.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar