esmaspäev, 30. detsember 2013

Alustame algusest...

Tegelikult sai kõik alguse juba aastal 2012 täpsemalt märtsi alguses. Viimasel minutil saatsin ära vajalikud asjad, et osaleda valimispäeval, kutset ma otseselt ei saanud, sest ma saatsin asjad ära päev enne valimispäeva. Valmispäeval käidud jäin ootama vastust. Nagu aru võib saada sain ma jaatava vastuse, et olen võetud vastu programmi. Üks asi mis mulle jääb eluks ajaks meelde valimispäevast on see kui mul ei tulnud meelde after school activities. 

Minu kolm riigi valikut olid 1) USA, 2) Austraalia, 3) Holland. Just nii mul ei olnud mõtteski, et võiks minna Mehhikosse. Sel hetkel mõtlesin, et oh, mind võeti programmi vastu, üli kõva, võtan nüüd aja maha natukeseks. Kahjuks aga oli mu natuke liiga kaua. Vahepeal olin juba suutnud mõtte maha matta. Saatuslikuks sai aga üks igav päev koolis, kui hakkasime mõtlema sõbrannaga, et võiks ikka minna. Ta oli sel hetkel samas seisus nagu mina.



See saatuslik päev oli 26. veebruar 2013. Koolis, vahetunni ajal oli mul pikk vestlus telefoni teel YFU töötajaga, ning hiljem ka meili teel. Sain teada, et mul on viimane võimalus minna, saatsin riigid kuhu tahaks minna. Minu valikud olid Brasiilia, Mehhiko, Taani, Rootsi, Saksamaa, Tšehhi, Belgia, Holland. Valikust oli valida kolme riigi vahel, Brasiilia, Mehhiko, Tšehhi. Sain teada ka, et mul oli võimalus minna veel pooleks aastaks USAsse või Austraaliasse. Kuna mul on viimane võimalus kogeda midagi enneolematut, mõtlesin, et ma tahan võimalikult kaugele ja võimalikult kauaks. 


Kõige parem otsus oli sõita Mehhikosse. Nüüdseks on leping sõlmitud ja pool summast on juba makstud.
Ja kuna pikk tee ootab veel ees, summadega, mis lähevad aina suuremaks siis kõik, kes tahavad aidata mul unistusi täita isegi kõige väiksema summaga võivad seda teha.
Info kuhu kuhu saab raha kanda:
Pank: Swedbank
A/a: 221001141378
Makseselgitus: Karmel Piirimaa, Mehhiko

Alati võib küsida täpsemat infot otse minu käest.

Karmel

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar