reede, 8. august 2014

Lendamine ja kohale jõudmine

Hommikul kell pool neli oli äratus. Lennujaamas pidime olema 4.45. Tegime oma check-in'i ära ja olime peredega. Mul kiskusid juba siis silmad märjaks kui mu kallid inimesed tulid sinna. Esimese lennu esimene pool möödus nuttes meil mõlemal, teine lend oli juba päris okei, kui maanduma hakkasime olime suht paanikas, sest me ei saanud aru, et me juba Pariisis olime :D  Lisaks jäi enne Amsterdamis see lennuk hiljaks kuhu peale edasi pidime minema, õnneks jõudsime Pariisi õigel ajal ja leidsime suht kohe kõige värava ka üles, mida kartsime kõige rohkem. Nüüd oleme oma viimase lennu peal teel Mexico city'sse. Hakkasime 1,5 tundi hiljem sõitma kui pidime (y). Stjuardess oli täiega tore, sest sai kohe aru, et me tahaks kõrvuti istuda ja hakkas kohe inimestelt küsima, et kas nad on nõus mujal istuma, õnneks olid ja saime mis tahtsime. Meie viimane lend kestab 10,5 tundi mis on lihtsalt surmav aga samas esimesed kaheksa tundi on suht kiiresti läinud. Pean mainima, et see söök mida lennukis pakutakse on kohutav. Need kaks jäätist on muidu päris head.
Kui me kunagi mehhikosse jõuame peame me ootama umbes kaks tundi kuni kõik on kohal ja siis veel 2,5 bussisõitu.
Mehhikosse jõudsime me eesti aja järgi kell kaks öösel. Ajavahe annab tunda ja tahaks räigelt magada sest me oleme olnud üleval üle 24 tunni.

Nüüdseks oleme jõudnud Mehhikosse. Mehhikost nii palju, et vihma sajab ja on palav. Tunniaja jooksul olen näinud... liiga palju vilkuritega mente.

See ülemine osa on kirjutatud lennukis ja natuke siis kui bussis olin. Hetkel on kell kuus hommikul ja ma istun hotelli koridoris, et saaks netti. Selgus tõsiasi, et meil ei ole Kaisaga kummalgi laadija adapterit aga õnneks saime laenata ja telefonid täis laadida. Siiani on kõik väga hästi, toidud on head ja inimesed sõbralikud. Võib öelda, et siin on vahelduva eduga jahedam kui eestis aga kell kuus õhtul päikest võtta on ka normaalne. Asi mida siiani tähele olen pannud on see, et kui sa lõpetad söömise ja su taldrik viiakse ära, siis nuga ja kahvel jäetakse lauda.

Hetkel midagi rohkem kirjutada ei oska ja pilte saab siis kui ma arvutiga ka netti saan sest see ei taha hetkel ketiga ära ühendada. Kui küsimusi on siis võib alati küsida ja vastan meeleldi.

Karmel

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar