kolmapäev, 27. august 2014

....

Alustaks sellest, et vabandust, et pole juba peaaegu nädalaaega kirjutanud, aga ma suutsin oma telefoni ära lõhkuda. Jah ma suutsin seda kõigest kuu ajaga teha. Aga MA SAIN LÕPUKS OMA ARVUTISSE!!!! Laenasin õelt juhet, seda mis on aku ja seina vahel, sest ta enda arvuti ei lae ja siis pole vaja seda. 

Reedel käisin paari klassikaaslasega zoo's, arvasin alguses, et see mingi suur koht, aga tegelt see mingi mega pisike kohake, selle-eest on see mega ilus. Peale seda läksime pizzat sööma. 

Laupäeval ei teinud midagi. pühapäeval ei teinud ka midagi. Esmaspäeval käisin koolis nagu ikka. Õhtul käisin õega zumbas, mis oli päris lahe. Ma mingi ainuke valge ja siis üli pikk ka veel seal teiste vahel. Endal nägu punane nagu tomat, tegin asjad ikka ilusti kaasa. Läheb vist teine kordki sinna. 

Täna käisin jälle koolis ja peale kooli lihtsalt magasin üli kaua, sõin vahepeal ja jälle magasin. Õhtul tuli VÕP Tšiilist külla koos oma host-vennaga, tegime viisa jaoks asju. Ta host-vend läheb ka VÕP'iks, Türki, sest sai sealt stipendiumi, muidu oleks läinud eestisse. Oskab natuke isegi eesti keelt. 

Reedel lähen peale kooli vist paari klassikaaslasega Lagunasesse, kui ma tohin. 
Ma saan lõpuks panna ka pildid, mõtlesin, et panen pildid facebooki, siis saate sealt vaadata kui tahate. Vahepeal uusi pilte ei tule, sest mul ei ole neid millegagi teha.

Karmel

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar