pühapäev, 2. august 2015

Võtame kõik kokku.

Nagu paljud teist teavad siis ma olen juba kuuaega Eestis olnud.

Saabudes ootas mind tore üllatus sõbrad olid lennujaama vastu tulnud, ning hiljem olid kõik ka kodus mulle üllatuspeo korraldanud. Kõik oli väga tore, eesti toit oli väga maitsev kuid samas ka võõras.

Eestiaega sisse elamine käis väga kiiresti, sest väga magada ei saanud, kaks päeva olin kodus ja siis juba tööle. Nüüd ma käingi tööl teenin raha, et saaks varsti tagasi minna.

Sõpradega on lood hoopis vastupidi. Need keda arvasin, et ei ole enam sõbrad on endiselt sõbrad ning need kes olid terve aasta olemas on kuidagi ära kadunud.

Kohe varsti saab saab ka täpselt aasta mööda sellest kui ma pühkisin kodumaa tolmu jalgadelt ning läksin teisepoole suurt lompi.

Aasta sisaldas endas kõike: kurbust, rõõmu, viha, ilusaid kohti ja palju inimesi. Kindlasti jään kõiki neid inimesi igatsema, kui ma seda juba praegu ei tee.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar