teisipäev, 11. november 2014

Mu väga (mitte)huvitav (kooli)elu

Hei, mõtlesin, et jagan kõigiga oma mega (mitte)lahedat koolielu. Ja noh muud elu ka siis juba, niipalju kui mul seda siin on. Eelmine nädal oli mul vist mu elu kõige raskem nädal koolis, päris ausalt kohe. Viie päeva jooksul toimus lausa pooleteist päeva jagu tunde.

 Esmaspäeval meil tunde ei olnud, sest eelmine reede oli haolloween. Koolis käisin sellegipoolest, sest sain klassikaaslastega kokku, et füüsikat teha.
Teisipäeval oli täitsa tavaline koolipäev, kõik tunnid toimusid. Õhtul käisin oma kooli mängu vaatamas jälle.

Kolmapäeval jälle tunde ei olnud, saime sellest teada teisipäeval. Kirjutasin siis kolmapäeval oma kolme kuu blogipostistust pool päeva ja ülejäänud poolpäeva olin ma trennis. Kas elu saab veel raskemaks minna?

Neljapäeval oli kooli aga samas kooli ei olnud. See tähendab seda, et pidime tulema teiseks tunniks, mida ma ei teadnus, sest ma ei kuulanud õpetajat. Toimus teine tund, milleks oli matemaatika aga me ei teinud reaalselt mitte midagi seal. Rohkem sellelpäeval tunde ei toimunud aga koju ei saanud ka minna, sest esialgselt pidi viimane tund ka toimuma, mida siiski ei toimunud. Tegin paraleelikale telefonivabapäeva, sest ta lubas teisipäeval, et annab terveks päevaks oma telefoni minu kätte. Rohkem ei teinud midagi sel päeval. 

Reedel me teatsime, et teist tundi ei toimu ja otsustasime minna kolmandaks tunniks kooli. Esimene tund oli matemaatika ja see õpetaja ei tule kunagi esimeseks tunniks kooli. Toimus jälle paar tundi ja siis vahepeal ei olnud jälle tunde, sest osadel oli eksam ja siis viimased tunnid. Peale kooli olid mul võistlused. Mängisin oma kooli vastu. Väga nõme oli mängida, sest tahaks ju nagu, et oma meeskond võidaks aga samas tahaks ka, et oma kool võidaks, nii ma siis olin iga löödud värava üle õnnelik.  Õhtul läksin koos Conchise, Perla ja Marianaga(Perla õde, mängib minu jalka tiimis). Väga kaua ei olnud seal. Peol konkreetselt olime mingi kaks tundi, sest esimene tund läks sellele, et süüa mu lemmikut, ehk tlayuda’. Peale seda läksime tagasi peole, olime nagu VIP’id seal, ei pidanud piletit ostma. Peole jõudes hüüdis Conchise õde mikrisse kohe, et oooh mu lemmik eestlane tuli. Näitasin seal kuidas eestlased tantsivad. Mind saadeti vahepeal üles lavapeale ka tantsima, kus oli mul mega imelik olla, sest üks tüdruk, kes oli narko laksu all, tantsis nii, et kõik kohad paistsid, ma ei hakka täpsemalt kirjeldama. Üks DJ, kes komenteeris terve see aeg kui tantsiti, pani käe näo ette, et seda tüdrukut varjata. Ja komenteeris mind ka kui ma lava ees tantsisin. Mida ta rääkis ma aru ei saanud, aga ma sain aru, et see käis minu kohta, sest ta ütles estonia mitu korda.  Muidugi olid pilgud kõik minul ja ma kardsin vahepeal, et mõni tüdruk tuleb mulle kallale ka veel, sest reaalselt kõik poisid vaatasid. Üks tüdruk ütles mulle, et ta poiss tahaks mind endale. Ei osanud kuidagi reageerida sellele. Koju läksin kella üheks, sest Perla pidi ka siis minema.

Laupäeval Isa küsis, et mis kell ma siis koju jõudsin, sest ma magasin terve päeva, aga ma olin ikka tubli laps ja olin kodus siis kui pidi. Isa küsis seda ka, et kas ma jõin õlut aga ma olin jälle tubli tüdruk ja ei joonud, sest mul ei ole alkoholi vaja selleks, et lõbus oleks.

Pühapäev oli ikka tavaline perepäev.

Esmaspäeval käisin koolis. Teise tunni ajal oli mingi aktus või asi, ma ei ole ikka veel aru sanud mis asi see on. Seekord viisid seda läbi grup 502 inimesed, mu kõrval klassist. Sellelõpus ütles direktor, et vahetusõpilased vahetavad täna klasse, et kõik ikka teaksid. Okei, ma tedsin, et ma pean klassi vahetama aga kui ma olin ennem 501 siis nüüd ma olen 305, mis nooremad. Lisaks on mu klass mega eraldatud, siin ei ole koolikella, siin on võimatu uusi sõpru saada, sest mu klassis on lausa 16 õpilast kui enne oli 28. Enne sain ikka vahetunniajal minna teistega ka suhelda aga nüüd enam ei saa. Lisaks ei saa mitte keegi aru miks nad panid teise klassi, sest ma olen 18 ja siin on kõik mega noored. Ennem olid kõik juba nooremad kui mina, ainult kaks õpilast olid vanemad. Milena oli ka ennem viiesajas ja nüüd on kolmesajas. Clemens oli ennem kolmesajas ja on nüüd sajas, mis on esimene klass, kõige nooremad. Peame uutes klassides käima kolm kuud, siis vahetame jälle klasse, ja kui nad kavatsevad mind panna siis esimesse klassi, siis ma tulen ausõna eestisse tagasi. Sest nad ei lase omalvalikul vahetada. Kuna ma ei saa enam oma klassi tagasi, siis ma tahaks minna 502, sest see on mu klassikõrval ja ma suhtlen sealt inimestega. Mu esimene klass jääbki minu klassiks. Peale kooli pidid olema mul võistlused jälle, aga ma otsustasin, et ei mängi seekord sest mu kõht valutas. Lõpuks meil ikkagi ei olnud mängu, sest trenni ei olnud ja ma vaatasin oma kooli mängu. Pärast läksime Perla, Rola, Mariana, Carlose ja Kike’ga pizzat sööma. Me sõime reaalselt mingi kaks tundi. Alguses telliti Pizza grande ehk, suur pizza, pärast telliti veel Pizza familia, ehk pere pizza, mis on veel suurem kui suur pizza. Koju jõudsin kell üheksa. Läksin arvutisse korraks. Kui ma arvutijuhtme seinast välja tõmbasin, et oma tuppa minna, siis mis ma avastasin, See metall osa mis käib seina sisse, üks see mõtles, et ta lihtsalt sulab ära, ehk kasutan nüüd jälle õe juhet.

Muidu ma istun praegu inglise keele klassis, mul on sama õpetaja, kes ennem, ja ma kirjutan seda postitust. Mu inglise keel on nüüd veel kergem kui ennem. Midin just küsima Have you ever eat.... see oli ka kõik mis ma tegin. Õpetaja ei käsi mul arvutit ära panna, sest ta teab, et ma oskan, mul olid ennem eksamid ja kõik muud asjad inglise keeles maksimum punktide peale tehtud, ma ei tea mis siis nüüd saama hakkab.

Vahepeal oli meil vabatund, sest ühte õpetajat ei olnud ja mingi tund oli veel, ning nüüd on jälle inglise keel. Oma vaba tunni ajal ma rääkisin teisie inglise keele õpetajaga oma grupivahetusest ning ta ütles, et räägib direktori, ning kui läheb hästi siis ma saan peale jõule jälle uude gruppi, ning saan 502 minna. See teine inglise keele õpetaja mega äge, vahepeal kui mul vaba tund on ja tal on tund 502’ga siis ma käin taga juttu rääkimas ja raiskan teiste tunnia aega, aga sellest ei ole midagi hullu, sest õpetaja ise kutsub mind klassi sisse ja ma saan selle klassiga päris hästi läbi. Kui nad teada said, et ma klassi pean vahetama siis kutsusid kõik mind sinna klassi. Teised mind oma klassi ei kutsunud.
Homme pean tulema kella kaheksaks kooli, veab mul. Muidu tulen ikka ilusti kell pool seitse kooli, sest ema läheb tööle ja toob mind kooli, ning mul hakkavad tunnid kell seitse. 

Vahepeal tulin koju ära, sest viimase tunni õpetajat ei olnud. Avastasin ka, et mul on päris mitmel päeval nüüd tunnid kella kolmeni, mis on masendav. Peale tunde sain teada, et neljapäeval, reedel ja esmaspäeval ei ole jälle kooli, ma ei tea kas see on tõsi ka või ei. Aga ma ennast sellest kõigutada ei lase sest reedel lähen ma Hidalgosse, mis asub kaugemal kui Puebla. 

Musid- kallid

Karmel

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar